Miten asiointisi sujui terveyskeskuksessa? Voit antaa palautetta vastaamalla THL:n terveysasemakyselyyn. Palautteen avulla autat meitä parantamaan palveluamme. Vastausaikaa on 13.5.2022 asti. …
Kanta-Hämeen terveyskeskusten yhteishankkeessa haluttiin parantaa asiakaskokemusta, palveluiden saatavuutta ja uudistaa johtamista. Näiden lisäksi syntyi vahva tahtotila kehittää käytännön toimintaa yhdessä. …
Terveyskeskusten toiminnassa tarvitaan muutosta, jota Huomisen terveyskeskus -hankkeessa ovat käynnistäneet Kanta-Hämeen kuntien terveyskeskukset yhdessä. Hankkeessa on hyödynnetty organisaatioissa jo tehtyä kehittämistyötä. Riihimäen seudun terveyskeskuksesta ovat …
Pääseekö sinne, on tyypillisin kysymys terveyskeskuksesta puhuttaessa. Hoidon saatavuus on terveyskeskustelun ytimessä, eikä terveyskeskuksille kehuja heru valtakunnan mediassa. Kaikenikäiset ihmiset …
Kuntayhtymä on jatkuvasti mitannut asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä mm. suun terveydenhuollossa, vastaanotolla ja päivystyksessä. Tuloksia hyödynnetään säännöllisesti palvelujen kehittämisessä. Kesällä otettiin …